wtorek, 15 kwietnia 2014

Ogłoszenie

Z racji tego, że Wasz odzew jest szybki to chciałabym zacząć naszą zabawę już w maju.
Akurat jest wtedy długi weekend więc może powstanie kilka krzyżyków :)
Znalazło się tez kilka chętnych osób na FB i dlatego też utworzyłam tam grupę poświęconą naszej zabawie
Serdecznie Was tam zapraszam


Na FB na prośbę jednej z uczestniczek doszedł jeszcze jeden obrazek (a raczej trzy maleństwa) na który też już od dłuższego czasu mam ochotę :)


i banerek



No a teraz trochę informacji na temat obrazków 

SAL z imbryczkiem
Wymiary to ok 130 x 130 krzyżyków

SAL Koci
Pojedynczy kotek ma ok 60 x 70 krzyżyków
Całość ma ok 200 x 340 krzyżyków

SAL Flip it Bits
Pojedynczy kafelek ma 63 x 31 krzyżyków

SAL kubeczkowy
Każdy obrazek ma ok 50 x 80 krzyżyków

Wszystkie schematy zacznę wysyłać pod koniec tygodnia:)

Jakby ktoś się jeszcze na coś skusił śmiało piszcie :)

23 komentarze:

  1. Jak dla mnie może być i maj, bylebym tylko zdążyła materiały ogarnąć :x Szczecin niby duże miasto, ale ciężko dobrą tkaninę znaleźć..

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze i jak tu być twardym... te malenstwa z kwiatkami mnie kuszą oj jak kuszą...to ja je poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kruczki! Jak tu można odmówić, jak te kubeczki są poprostu urocze:)
    Nie powinnam , ale się piszę na nie :)
    magdusiaa1980@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubeczki są cudne. Miałam poprzestać na kotach, ale poproszę również o wzór kubeczków. (ambiwalencja@vp.pl)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co, normalnie nie mogę :-) Kusisz tymi pięknymi obrazkami :-) Nie mam za dużo czasu ale dopisz mnie proszę do salu kubeczkowego i kociego :-) Nie wiem kiedy zacznę ale co tam :-) 25beata@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Maj jak najbardziej może być. :) Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę haftować kociaki... :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przyłączę się do salu z kubeczkami. Wyszywanie będę mogła zacząć dopiero pod koniec czerwca (mam nadzieję, że nie sprawi to problemu). Pozdrawiam
    marrika91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. SAL z imbryczkiem, to ja, ale to już wiesz. Mam tylko mały kłopot: w przesłanym przez Ciebie schemacie mam kiepsko czytelną kartę kolorów no i niektóre elementy samecho schematu. Masz może lepszy egzemplarz?Jeśli tak, to poproszę a jak nie, będę musiała sobie poradzić.
    Pozdrawiam i życzę dobrego światecznego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sal kubeczkowy jest śliczny. Jeśli mogę prosić o wzorek to mój mail
    xxxkrokusikxxx@o2.pl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Judytko, nie dostałam jeszcze imbryczka... i poproszę jeszcze o kubeczki. Zacznę za jakiś czas, bo muszę dokonać zakupu kanwy, a nie wiem ile będę potrzebowała.
    Pozdrawiam serdecznie ( jeszcze świątecznie )
    Mail: ewajot998@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Judytko!
    Pragnę zapisać się na koci sal. Czy to możliwe? Pozdrawiam i czekam n odpowiedź. teresan1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. ooooo i po co ja tutaj zajrzałam !!!!!!
    SAL kubeczkowy mnie kusi...... a że mam słabą silną wolę i ukończyłam jednego ze swoich UFOków to pozwolę sobie na odrobine szaleństwa i zapisze się na ten malutki SAL
    także poproszę wzorki na vladona@interia.pl

    ps. i błagam wyłącz tutaj weryfikację obrazkową, bo szału można dostać z tym przepisywaniem literek i cyferek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło matko wiedziałam, że o czym zapomniałam ;) Już wyłączam :*

      Usuń
    2. dzięki za schemaciki :-)
      lecę przeglądać swoje zasoby materiałowe :-)

      Usuń
  13. Kubeczkowy sal jest świetny . Czy mogę jeszcze dołączyć?

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy mogę dołączyć również do kubeczków? Są śliczne.
    koraliki_agi@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chcę się przyłączyć do SALu kubeczkowego i Flip it Bits.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam
    Ja także chetnie bym sie skusila na kubeczki i Flip it bits, mogę jeszcze?
    mail asiakrusiec@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam!
    Czy mogłabym się jeszcze dołączyć? Bardzo podoba mi się imbryk, kotki i filiżanki. Byłby to mój pierwszy SAL. Mam nadzieję, ze zrozumiałam zasady tego rodzaju zabawy i nie jest obowiązkowe prowadzenie bloga.
    Pozdrawiam
    Agnieszka
    agnieszka.sonnek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze..jeszcze dobrze nie zaczęłam, ale te kubeczki...mogę prosić o wzór na j.bialy@o2,pl ?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam , czy jeszcze mogę przyłączyć się do salu z imbryczkiem ? Pozdrawiam Małgorzata marketa17@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Judytko, ja już poza salem, bo skończony, ale bardzo podoba mi się imbryczek. Nieśmiało pytam, czy jest szansa na podesłanie wzoru?
    ewaz2@poczta.onet.pl
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń